bra dag och jag är en pärla!

Den här dagen har varit bra. Kul att få höra det klara resultatet av carolas- fångad av en stormvind i rappremix av kärleksmästarna;) skrattade så att jag inte fick luft.
Redigerade, åt lunch och drog hem o pluggade med calle-balle. Det gick fint. Träningen gick sådär, är förkyld asså och det känns.
Plugg ikväll. Åt ris och oxfilè:P smaskens! Kokade 8 portioner ris idag, så nu har jag frusit in en del:) Är förresten en pärla! Fixade spotify åt syrran:) nöjd är jag...  såg även ifatt på julens hjätar.. KANON!
Igår var jag nära på att dränka mig själv. Inte för att jag är självmordsbenägen eller så men... Jag skulle dricka vatten. Var törstig och klunkade på. Problemet var bara det att när jag med hjälp av min näsa skulle andas in, så fick jag ingen luft! Jag hade glömt att jag var täppt.. Resultatet blev att jag i panik fick spotta ut vattnet i vasken och kippa luft. Kan tänka mig rubriken i tidningen: Ung kvinna hittats död, dränkt av glas vatten. Polisen har inga misstankar om brott:) hihi
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0