Datorer är så jävla tråkiga!

Ska vara duktig och redigera mitt repotage... problemet är bara att dator-jäveln hela tiden hänger sig. Jag byter och nästa gör oxå likadant!!!!!! BLIR TOKIG!!!!

Annars mår jag sådär, är så jäkla förkyld. Får se hur det blir med beeptestet imorn asså. Kände mig ensam igår. Ingen som ville hitta på ngt och min lillsyster hatar mig mer än någonsin. Slutade med att hon blev blockad av mig och att jag starkt överväger att strunta i att köpa julklappar åt henne i år... Men men annars är det prima.

Plugg gäller ikväll med. Calle-balle o jag håller väll ihop i skolan idag<3 bruden fyller år.. hihi

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0