Go helg asså!!!!

Okej detta är läget. Ni har missat en del, sorry. Men hade så mkt plugg i tosdags. Manda hjälpte mig, så det gick nog fint... Och sen har jag inte varit hemma.
I Fredags bar det av till metropolen Sävsjö efter skolan. 3:3 fest med Sandra. Kul hade vi. Dansade massa, frös på hemväg och en viss go person hade så ont i sina "högklackslidande" fötter att vi sprang, gick och stod barfota om vartannat.. ( jag var INTE barfota, så jag höll mig frisk)... :)
Lördags var det jönköping som gällde. Sandra bjöd mig på hockey. Hejar ju varken på hv eller fbk, men tändingen var total. Askul där med. Och mycket mål fick vi ju se. 7-1 till hv.. Eller va säger du sandra?;)
Bio och god mat efter det. så jag skulle nog säga att vår julavslutning blev kanon...
Nu ska jag sova hemma igen. Trött? Nej, har vänt på dygnet i helgen...
well,well har väl egentligen mer att säga, men orkar inte skriva;) såå ja
That`s all I have to say about that, (for the moment)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0