Jag ska bli!!!-- eh vet inte nej..

Var på Högskolemässa i STHLM igår, var kul och lite jobbigt. Sprang runt och pratade med massa utbildningsfolk. Fick mkt bra info, men vet inte vad jag vill än. Står nu mellan ekonom, socionom eller ngt i skövde eller media.. Svårt? Jo tack! Och när jag väl valt, måste jag bestämma vart jag vill gå och se om jag kommer in... Puuhh.. Tur att det är fredag behöver en chillkväll...
Idag blir det nog lite idol, och imorn väntar match mot taberg... Hoppas hoppas att vi vinner, måste ju det. Eller iaf två om vi ska hänga kvar...
Nu ska jag ha matte, sen blir det natur och lite "mallantid" hihi:)
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer
Postat av: Siri

Ekonom och socionom kan man bli i Umeå.



Blink blink.

2009-12-04 @ 18:18:33
Postat av: Linda

I Lund kan man bli.. vad som helst!

Typ iaf.

Och Lund lär vara en OTROLIGT rolig stad att bo i. Har jag hört.

Mycket trevligare än det där.. bUmeå!

Har jag hört.



(A)

2009-12-05 @ 01:01:18
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0