känner mig lite isolerad...

Idag är det måndag. Det har känts segt sen jag slog upp ögonen imorse. Har inte varit riktigt min dag. Snö, trött, järpar till mat och glömde fylla på mobilen när jag handlade. Menmen, kommer igen imorn.
Känns som att jag missar en del, inte socialt eller så. Men typ kollar aldrig nyheter eller sporten längre. Och nu är jag ensam hemma. Hatar det! Jag var med Sandra hela helgen, har inte varit ifred ngt. Vanliga människor hade väl typ gillat att få komma hem och va för sig själv lite då. Men inte jag! Jag känner mig bara ännu mer ensam. Hatar att det alltid ska va jag som vill hitta på saker jämt. Ingen frågar Astrid! Eller jo, men inga ifrån Vetlanda. Och ja, jag tycker lite synd om mig själv...
Nu vet jag inte vad jag ska göra...
Vill hitta på ngt...................................................................... blä
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0