löften att hålla?

Imorn är det nyår. Det är en dag jag aldrig riktigt gillat, känns som en dag där alla vill ändra sig och hoppas på att nästa år ska de allt bli vad de vill och drömt om. Efter tre veckor hinner sen vardagen ifatt dem, och då fattar de att de inte kommer lyckas. Typ...

Men i år har jag bestämt mig för att bli en av de där sorgliga själarna som inte lyckas. Varför? Jo för att jag antagligen tänker just som dem. Jag är trött på allt som heter Astrid Bäck. Därför ska jag nästa år kämpa för att bli något nytt och bättre. Typ mig själv i hjälteform.

Detta ska uppfyllas med följande punkter:

1 Jag ska inte äta godis, kakor o annan skit. läsk bara på helgerna. Det jag får äta när jag får sånt där pms-sug efter godis blir glass eller popcorn.

2 jag o frida ska sola typ varannan vecka( mest som ett bra löfte:) )

3 jag måste ta körkort under följande år :( :( jo Astrid det måste du faktiskt!!

4 det sista blir att snacka med han som inte får nämnas med namn om hur vi ska ha det. Det troliga blir inget alls...

Detta ska göra mig gladare. En parantes blir förresten att alltid lyssna på magkänslan. För i år ska jag fan i mig göra det jag blir glad av och skita i andra!!!

får se hur det går med mina löften. Hoppas att jag inte tröttnar efter tre veckor. Godis- grejen gäller fram till maj..


well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0