Mallantid och skratt i matan:)

Nu har jag "mallantid", var med henne o köpte present. Sen lagade vi kotletter och potatisgratäng. Nu blir det chill med godis o idol.. hihi  För en gångs skull är vi hos henne.
Jag vet att man kan läsa i Umeå siri, bara det att jag inte vill bo i en igloo men vi får väl se;) På tal om utbildningar vill inte pappa att jag ska bli socionom. Men vad bestämmer han? Jag kan inte alltid göra vettiga grejer, men vi får se med allt.. hihi
Skrattade mycket i matan idag.. Tur att Sandra o Ragnar var på min sida iaf, annars hade väl guds folk straffat mig med det samma;) Jaja mer ska jag väl inte säga om den situationen.. hmm.. men gud är märklig...
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0