Matchen gick ju sådär..

Vi var med damlaget i Taberg igår och spelade match för att hänga kvar i serien. Ja eller damlaget, det var bara jag och Frida som kunde så... Lite irriterade blev vi, med tanke på att matchen var så himla viktig...
Vi fick lämna w.o i en singel, och var då tvugna att vinna två matcher för att hänga kvar. Vi var nära på singlarna, Frida var närmare än mig.Men det räckte inte hela vägen. Dubbeln vann vi dock, så vi avslutade med stil;) Var ändå en trevlig dag, med mat på chili thai och ett par glömda shorts... :D
Kvällen blev lugn, massa OTH och chill. Idag har jag kollat lite på herrlaget, och nu väntar donken med Frida! :P mums!
När jag cyklade hem i fredags, från mallan så möte jag ett läskigt gäng förresten. Vid kvantum kom det ca 10 killar gående, och det var ett jävla liv. Det hörde jag på håll, men trodde att det var fest eller ngt. Cyklade på, och när jag kom närmare fick jag se dem, och höra vad de skrek. Det var en nazist-demostration typ. De skrek ut med packet, ss och liknande. Lite läskigt var det. Glad att jag var smart och höll mig på andra sidan vägen. Fick lust att skrika pinsamt! Eller ngt, men klarade hålla käft:)
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer
Postat av: Siri

Astrdi! Jag har hört att man inte ska mucka med nassarna!



Man kan få svininfluensa...



Puss!

2009-12-07 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0