plugg på media är fan inte rätt!

Hallå?! Min hjärna skriker på mig, att detta bestämt är fel. Att jag inte ska göra sånt här. Att det inte är ngt kul! Men sorry hjärnan, jag måste. Jag måste faktiskt plugga. Och ja det känns fel. Jätte-fel. Jag går media. Har typ aldrig prov. Men nu är det helt plötsligt dags för tre stycken samma vecka. Både matte, natur o religion.
Så det är inget att vänta på. Bara att ta tag i det. Synd bara att natur inte är kul, jag gillar inte celler, cellandning och artbestämning har jag kommit på. Matte är roligare, men det kan man inte plugga jämt. Så nu gäller det att ha karaktär. (och en himla massa godis;) )
Håller på att bli sjuk förresten. Är snuvig o kliig i halsen. Och så fryser jag. mer än vanligt. Nu sitter jag med långkalsoner, mjukisar, två långärmade tröjor och filt.. kul verkligen  perfekt..
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte bli sjuk till helgen vännen!! :(

plugga lite åt mig med ? (a)

2009-12-07 @ 19:23:33
Postat av: Siri

Men gud! Med din inställning till pluggandet kan man ju nästan tro att vi är syskon! *gulp!



Puss!

2009-12-08 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0