så glad att det löste sig!

Idag har jag haft utvecklingssamtal med Danne. Gick bra. Sedan var det hem o plugga natur, tillbaka till skolan och äta och ha matte-stöd. Gick helt okej, börjar dock bli nervös inför provet.
Beeptest i eftermiddags. Gick bra trots förkylning, sprang 9.2. Det är ju dåligt, men helt ok för mig;) Tränade de små...
Sedan var det asse och mallantid!! Jippie vad kul vi hade asså! Skrattade så vi grät på willys<3 Grillad kyckling,ris och currysås+ massa oliver. Sedan förhörde mallan mig på naturen. Jag kände mig så dålig, men älskar att världens bästa mallan ville hjälpa mig<3 Tack darling...
Julkalender, och nu snackade jag med plutten. Skönt när det löser sig. Saknat att snacka med henne varje dag kände jag<3 så nu fick jag visst en till person att köpa julklappar till iaf;) hon hade visst kommit på en perfekt till mig med:D så söt!
well,well nu blir det mer plugg och sängdags
That`s all I have to say about that..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0