segt som en måndag

Den här dagen känns lite som igår. Skillnaden är väl att snön har kommit. Den kommer töa bort imorn, känns så. Tills dess får jag väl helt enkelt halka runt med min cykel. Och det mina vänner ogillas skarpt!
Känner mig för övrigt nöjd med min skoldag, jobbade med radion. Nästan klar nu. Skrev körschemat nyss, så nu saknas bara en prata, löp och någon påa/ava. Men det fixar jag imorn. Paniken ombedes hålla sig kvar på gömstället under sängen tack!
Imorn blir det förresten träning och matte-stöd. Annars är det lugnt. Hoppas att jag känner mig lite piggare o gladare då. Det känns lite segt just nu... Men Lasse lindh hjälper nog lite tror jag<3
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0