Snart är det julafton...

Okej, helgen var bra. Kall dock. Syrran o jag fick hålla värmen bäst det gick i kylan. Det blev inget jönköping med pappa. Men vi hade trevligt hos faster ändå:)
Annars har det varit fortsatt kallt och slött i helgen. Vi högg julgran det var kul!! Hade massa brottningsmatcher i snön. Det var typ 30 cm i vimmerby!! Kul men kallt med snö i byxorna...
Nu sitter jag i Vetlanda. Är lite rastlös som vanligt, men tänker fan inte ge mig ut. Det är minus 22 grader! Helt sinnes!
Köpte två av tre julklappar idag. Nöjd men har inte hittat ngt till farsan. Måste lösa det, har lite panik ja!
Imorn är det "sändning" är så jävla taggad!! Ska bli sjukt kul. Men det är pirrigt med kan jag lova...
well,well
That`s all I have to say about that....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0