snart bär det iväg:)

Sitter nu på media. Har precis tömt min hjärna på alla matte-kunskaper jag kunde hitta. Gjorde prov... Kändes bra men det behöver ioförsig inte betyda så mkt har jag lärt mig;)

Igår var det julavslutning med Frida som gällde.. Även den blev lyckad, lagade mat, hyrde film, köpte godis och solade. Kul var det:) me like julavslutningar!!!

Snart bär det iväg till Eksjö med buss. Pappa hämtar mig där sen ska vi julhandla i jönköping. Ser fram emot det asså. Speciellt med tanke på att ingen av oss gillar långa köer, mycket folk eller att försöka hitta parkeringsplats;) Efter det ska vi till Irene och Soffe<3 Ska bli kul att hälsa på faster o övrig släkt lite:)

Imorn blir det hemfärd till Vimseby. Tre veckor sen jag var hemma nu.. ska bli nice.

När jag blir diktator ska förresten ngn annan få handla mina julklappar. Har inte köpt en enda. Börjar få smått panik, menmen...

well,well

That`s all I have to say about that....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0