Åtta timmar i hallen!

Igår vaknade jag vid åtta och åt frukost, risgrynsgröt med jordgubbssylt:) Vid fem i nio bar det av till Vtk-hallen. Det var dags för tennislekis. Hjälpte till med de små fram till tjugo i tolv, sen var det dags för laddning. Serie-match mot kungsbacka väntade...
Jag, mallan o Frida spelade singlar. Jag vann min match med 6-1,6-0 och spelade jätte-bra! Det var jätte-skönt! Satte tryck direkt o hon kom aldrig in i matchen. Frida vann i super-tiebreak :D , men mallan förlorade tyvärr sin match i det samma...
Dubbeln spelade jag o Mallan. I två timmar var det en svängig match, stundtals var det bra spel, men ibland var det nästintill katastrofalt. Vi vann matchen tillslut med 5-7,7-6, 10-5.. NICE!
Jag o mallan hade en lugn kväll med robinsson och godis... Det var nice att få ligga i soffan o slappa lite. Kroppen var helt slut efter vår dag i hallen. Vi var ju där i åtta timmar! Vid fem kunde vi gå o duscha efter seger...
Har sovit gott, nu blir det deg till mnk.. Väntar på att Frida ska komma hem, för då blir det söndagsfika!;)
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0