Beacuse Jesus loves me!

Japp! Det är sant! Jag fick nämligen mvg på "jesus-provet" ;). Ja eller kristendomen handlade det väl om, men låter roligare med jesus-prov... Det var tur asså, hjälpte mitt humör upp denna regniga dag.

Gick hem vid tolv. Jag tog ett steg i rätt riktning skulle jag vilja påstå! Jag lyssnade på min ängel på axeln (och alla andras tjat) och tog tag i körkorts-teorin.  Hoppas att körkorts-ångesten ska försvinna lite nu iaf..

Pluggade på den en timme typ. Sen blev min djävul för rastlös och sa åt mig att jag var tvungen att sova en stund. Och jag menar jag kan ju inte bara ignorera den stackarn! Så jag lydde.

Tänkte plugga lite till, men det är svårt att hålla fokus på trafikregler kan jag tala om!

Ikväll ska jag äta min avokado, syrran kommer du ihåg vårat avokado minne;)?

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: Siri

Om jag gör... ;)



Det finns ju ett uttryck, till och med: avocadosituation. xD



Duktigt med prov och körkort!

2009-11-19 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0