Dunderhonung att sälja ngn?

Jag är så trött jämt. Jag fattar inte varför? Jag menar vitaminer får jag i mig, jag sover ordentligt och tränar en hel del... Men ändå är jag så himla seg! Jag är så trött i benen och kroppen. Kände mig helt svag på träningen idag med. På tjejdagen blev jag trött efter fem minuter uppvärmning. Fem minuter! Det är helt sick! Har börjat få en läskig "rökhosta" oxå. Men i övrigt känner jag mig frisk. Vill få tag i dunderhonung eller ngt som kan hjälpa mig lite.
Köpte tofflor idag. Och kom på en sak jag skulle vilja ha i julklapp. En t-shirt med I<3 snabbmakaroner på. Vet inte om det finns, men det hade varit sååå coolt.
Imorn blir det hemfärd till skogen. Ska bli gött att hälsa på paranteserna lite<3
Nu ska jag försöka övertala min lata hjärna att jag borde plugga lite. Det är så svårt!
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0