En helt okej dag..

Idag har det varit bra.. Kände att denna sida måste få ngt positivt inlägg. Speciellt så att inte vissa börjar oroa sig. Missförstå mig rätt;) Jag tkr bara att det är lite tjatigt just nu och därför blir det lite negg... Mest här dock...

Blir oxå lite ledsen av att det verkar va så svårt för folk att komma överens. Har man problem med folks beteende är det väl bättre att snacka om det? eller har jag fel?

Dagen har varit fin! Har mest tränat o ätit men oxå lite skola emellan. Kvällsmat blev varma mackor.. o så lagade jag mat åt frida:)

Några bra citat har oxå fått plats..

Ett exempel... När jag o amanda bytte om började vi prata om Carola och en evighet varpå hon säger att hon har varit på en del av hennes konserter. När hon var liten då.. Jag svarar- Sånt sätter spår och suckar...

Kul var det, även när citatet-Jag köper ost när min ekonomi tillåter kom till...

Hihi, imorn blir det en lång dag i skolan..

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0