ett glatt nervvrak

Idag har jag gått runt och varit nervös fram till kvart över ett. Och inte lite nervös heller! Shit det var längesen det var så jäkligt! Men sen är det ju inte varje dag man får chansen att intervjua sin typ idol heller!!

Vid nio såg jag att Erik Adielsson svarat, och ville ställa upp!! Fan vad glad jag blev! Och intervjun (som skedde via telefon) blev jag riktigt nöjd med! Så kul! Det var värt nervositeten kan jag tala om.

Resten av dagen har jag typ varit hur nöjd som helst. Fast jag var ett stort leende redan innan i och för sig;)

Träningen gick dock inget vidare, var inte min grej heler att spela dubbel med ngn som man inte riktigt klaffar med om man säger så... Att vara tränare gick bättre, fast trötta tränare och hyperpigga barn är inte världens bästa kombo. Men var kul iaf...

Nu blir det film igen, och kanske ska man slå till med lite glass med? När man ändå är igång menar jag...

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer
Postat av: sandra'

gött att vi övertalade dig att hålla fast vid travet då :)

2009-11-04 @ 20:32:31
URL: http://ilym.blogg.se/
Postat av: Siri

Glass, glass, saffransglass!



Eller kanske pepparkakssandwich?



Mums! xD

Och julkänsla; vilket innebär att man får äta den, fast säsongen är slut!

2009-11-04 @ 21:41:47
Postat av: sofie ju!

Spara glassen till mig ju!!!

2009-11-05 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0