Inga vinster...

Blev ingen vinst på V75, hade typ tre rätt. I två lopp fick mina hästar stryk på målfoto... fy fan för det!

Matchen gick skit! Har inte spelat så dåligt sen i våras.... Seriematchen förlorade vi oxå med 3-1, samma resultat som i min match. Så resultatmässigt var väl inte dagen ngn höjdare direkt...

Hade det dock trevligt med Emelie o Anders igår. Pizza o b-fillm:) Filmen handlade om en talande anka som kommer ner till jorden, mkt märklig och lite läskig. Talande ankor är väl typ det värsta som skulle kunna drabba oss;)

Nu är det söndag, och jag är ensam hemma, igen. Händer ingenting, tänkte räkna lite matte.Vi får väl se om jag orkar...

Jag lyssnar på p3 o chillar lite. Det kan vara skönt att ha en sån dag ibland. Blir ju inte så ofta så annars. Vore dock trevligt att ha någon att prata med. Gillar inte att vara ensam. Så den här helgen är väl bra träning för mig. Kan tänka mig att folk hade sagt så iaf...

well,well

That`s all I have to say about that...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0