Jag vill ha en häst...

Jag vill ha en häst, en riktig häst! Den ska jag ha i Stigs ladugård! :) haha snodde ett litet citat från grannungen, men bytte ut Kalle mot Stig;) Men det är sant, jag vill ha en häst! En travhäst som jag kan träna själv.. Tänk att köpa en billig häst och bara kunna köra med den i skogen.. Nice hade det varit, men fattar att jag inte har tid.
Igår var det modell för en dag som gällde. Katta bjöd med mig o mallan, det var kul! Fick hår och smink fixat och tog kort med proffs. Ska tillbaka på fredag o bestämma om det blir att köpa ngra:)
Nu blir det ATP med media, får se hur det går:)
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0