Kicken vart tog den vägen?

Idag regnar det, har gjort det hela morgonen. Har inte ngn fungerande mobil och hade ställt klockan på kvart i sju. Den ringer kvart över. Det är därför jag hatar vanliga väckarklockor...

Kom på att det kunde vara bra att äta frukost kvart över åtta. Kom lite försent, men ångrar nu att jag kom hit överhuvudtaget. Inga roliga människor, inget roligt som händer. Inget vettigt heller. Funderar på att dra hem efter lunch. Men har ju ingenting att göra där heller. Och så lackar folket på mig för att jag inte har lust att göra reklam för media!-en skitlinje som man inte blir ngt av. Hallå?! Jag trodde det var en synd att ljuga? Men kanske inte...

Ska äta iaf, sen får jag se vad som händer.  Mamma har mejlat min puk-kod nu:D Så nu kan jag nog få igång mobilen igen..

Lyssnar på Krunegårds- hela livet var ett disco. BRA text där asså...

Har kommit på min största skräck, ska förkara när jag orkar...

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0