Lussekattsbak och julgransjakt...

Idag har jag varit hemma i Hålbäckshult. Kom hem igår kväll, det är så skönt! Igår blev det risgrynsgröt till mat och idol. Idag åkte jag o pappa till björnsholm och skulle gå på akution. Det var dock inte värt att stanna. Så det blev hemfärd och en promenad i skogen i stället. Letade julgran, och hittade oxå två alternativ:)

I eftermiddags bakade jag, plutten o mamma lussekatter. De blev jätte-fina! Julstämningen börjar lägga sig så smått. Första advent imorgon.

Åt oxå potatisgratäng och kalvkött. Smarrigt värre!;) Robinsson tittade vi på, inte så vidare värst...Blir lite irriterad på tv4 som vill spä på fördomar! De väljer att skicka ut ett gäng bimbos och några starka karlar! Hallå!! Det är väl klart att brudarna då inte klarar att hålla sams och inte gillar spindlar?! Blir som sagt lite trött...

Därför blir det läggdags nu, imorn blir det hemfärd till Vetlanda...

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag har också bakat! Både lussekatter och pepparkakor! Lite glögg, adventsljusstakar, frost och julmust på det; här ligger julstämningen tät!

2009-11-29 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0