Meningslöst -och nej jag äger inte er!

Den här dagen har varit totalt jävla meningslös! Iaf till klockan två, sen gick jag hem o satte på spotify och sov... Fram till tre. Det var så najs. Dock inte lika gött att gå upp och åka till gymet. Men när jag väl kom dit var det bra. Det var längesen Danne körde så hårt med oss, och jag mådde nog bra av det tror jag.

Handlat både det ena och andra. Gjort våfflor igen, och så hamnade jag här. Jag är fortfarnade som en zombie. Jag fryser om mina fötter, men ORKAR INTE gå två steg o hämta mina tofflor.

Ska snart göra milkshake tror jag? O kanske se vad det är på tv? (Det ryktas ju om någon fotbollsgala)

By the way är jag så jävla ensam hemma igen. Blir knäpp av det snart tror jag... Är glad att jag har mina systrar o sandra på ett hörn<3 ;)

Är förresten så jävla trött på att alla skyller på mig hela tiden! Jag bestämmer fan inte över era jävla liv, även om ni gärna skulle vilja det! Nästa gång ni gnäller på att jag har bestämt någonting som jag inte har... Skaffa er en egen vilja, jag är inte diktator och bestämmer inte över era beslut(än)...

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: sofie

jag fick en stavmixer av irene i födelsedagspresent (inte en sånn de råkar ge sin mormor i kvarteret skatan ;) haha) så nu kan jag också göra milkshake!!!! bra va?!

2009-11-11 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0