ny design o vuxenpoäng hitåt!

Som ni ser om ni har ögonen med er, har jag en ny design på bloggen:) Calle-Balle har fixat o trixat lite... Älskar personligen hippiebussen<3

Idag var det skola igen... Det var faktiskt helt okej. Hände inte mkt dock. Spelade mkt bomb it med Fantomen idag. Det var kul, jag har blivit bättre! hihi

När jag kom hem hade rummet blivit varmare! Tjoho! Frös nämligen som en hund inatt. Var tyvärr för lat för att orka kliva upp o hämta en filt;) Detta ledde till att jag var hyfsat stel i ryggen när jag vaknade... O ja, jag vet att jag får skylla mig själv!

Men när jag kom hem, gjorde jag oxå en annan upptäckt! Spännande? Lite kanske, en glödlampa var trasig...
O vet ni vad? Jag bytte de själv! Vuxenpoäng hitåt lixom!

Gym i eftermiddags, det kändes att jag slarvat med träningen asså, nu e jag trött. Väntar på Frida, vi ska käka godis sen:) O kolla på Reservoir Dogs! Tjoho...

Lyssnar på Toms playlist på spotify, Thank`s man! Mina kompisar e goa. En fixar bloggen, en annan hjälper mig med min beslutsångest när det gäller musik:)

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: Siri

Well, well...



Du har långt kvar till vuxenvärlden, lilla syster... xD



Jag älskar din nya design!

2009-11-03 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0