Provet avklarat

Nu är svenska nationella del 1 avklarat. Kändes helt okej, skrev krönika om pinsamma föräldrar ;). Bara det muntliga kvar.

Calle-balle var här nyss, skönt för då slapp jag ta tag i mitt liv;) Tack gumman! Har diskat, o funderar nu på vad jag ska äta ikväll? Fick ett tips av Phille, men tror jag gör "köttfärs-semlorna" imorn istället:)

Phille stressade typ ihjäl mig med förut. Han är duktig och kom ihåg sina böcker idag. Så han kunde på stödet, men inte jag.. Får hoppas att Mathias kanske kan hjälpa mig att räkna lite ikväll? Undrar om det går att lura honom till det??

Nu ska jag nog sova en stund innan träningen kallar.

Imorn får vi tillbaka "jesus-proven" hoppas på det bästa...

Well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: EMELIE CARLÉN

Jag tyckte köttfärs-bomben (häftigare namn :p) var intressant så ska nog med testa det. Får be mamma inhandla lite råvaror :p

2009-11-18 @ 16:12:12
URL: http://emeliiecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0