Så mycket rastlöshet att jag inte vet vad!

Jag har tråkigt! Jätte-tråkigt! Tråk,tråk,tråk...

Idag har det varit slött... Försökte räkna matte men fattar ju ingenting:( Har gjort våfflor,handlat och kollat på tv. Både kvarteret skatan och maffiabröder. Maffiabröder var bra, såg den hemma hos Eric. Trots att jag slog ihjäl ngra timmar där känns det inte som att det händer någonting!

Nu sitter jag ensam hemma igen. Och jag är så rastlös! AHH hatar söndagseftermiddagar!!!

Vill umgås med någon rolig skön människa, frågan är med vem? Vill hitta på någonting, men vet inte vad? Vill lyssna på någon bra musik, men kommer inte på något. Ni förstår grejen...Rastlösheten ligger som ett lock över hela rummet, och jag kommer snart få sån panik att jag börjar klösa på väggarna!!!

Det enda som återstår är väl att titta på tv igen... BLÄ!

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0