Snart är det helg... tjoho

Idag är det onsdag:) Nice! Snart är det helg... Då ska jag åka hem till skogen! Hihi, och ge min fader och syster sina presenter. Idag har jag tränat hela förmiddagen. Och ätit lunch. Brände sönder min tunga:(

Det är tänkt att jag ska räkna matte nu. Så borde väl göra det. Men var ju duktig igår faktiskt. :)

Sandra är tillbaka i skolan nu! Så kul asså...
Vi har knäckt Eric på facebook med! Älskar att jag fick stöd av Anton, Sofie och Sandra<3

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: s'

Oh I'm back :D

enbart för att försvara dig :)

det är ingen som vågar skylla på dig när jag är med :P hahahahah

nej förlåt, jag är trött och flummig..

Syns imorn vännen, chili thai ? :D

2009-11-11 @ 21:15:44
URL: http://ilym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0