Varför gör jag så?

Tisdag i skolan betydde idag tre timmar radio o lunch. Var duktig på radion, behövde det för att mitt samvete typ skulle bli lite mer fläckfritt. De borde uppfinna ett sådant tvättmedel:
- Via- om du vill tvätta bort fläckarna på ditt samvete! Jag o tusentals andra hade köpt det!
Iaf igår var det tänkt att jag skulle varit hemma och diskat, plockat lite och pluggat körkortsteori. Istället blev det film med sen hemkomst... aj aj aj. Nu har jag ett diskberg och lite att plugga på, innan jag kan bli nöjd. Min prestations-inriktade hjärna säger så iaf...
Saknar mina systrar o Sandra lite, behöver snacka av mig känner jag. Lite ångest har jag, men bröt mitt "löfte" ändå...det suger lite måste jag säga...
well,well... nu ska jag ta tag i disken
That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: Siri

Saknar dig också, gullunge!



Ringa och snacka? Annars se vi ju snart?

2009-11-24 @ 18:58:29
Postat av: s'

jag saknar dig med! Snart torsdag!!! :D

2009-11-24 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0