140 miljoner, tråkigt?

Igår blev det ingen uppdatering här, men var lugna det hände inget spännande som ni kunde råka missa...

Idag är det torsdag, så skönt! Detta innebär för er som råkat missa det, att imorn får jag träffa mina systrar! Var så längesen nu känns det som. Hoppas bara att den ena inte blivit helt "norrlänning" och kommer sitta tyst, och att den andra råkat bli "stockholmsbrat"  och bara kommer sitta med plutande läppar och säga nedlåtande saker om mina kläder på engelska;) Haha seriöst, om detta har hänt kommer jag bli rädd och typ ta med dem på terapi ngnstans... :S hihi...(smått nervöst skratt)

Annars har det varit lugnt idag, haft religon o drama och så lite bombit-spel med Anders på det;) Träningen gick sådär, servar just nu från axeln som en 8-åring.. lägger om teknik. Men Mallan o Katta kunde inte låta bli att skratta lite åt mig för det:)

Hade också en intressant politisk diskution idag, pratade om massa saker. Men det som störde mig mest var när vi pratade om att vinna pengar. Jag fullkomligt HATAR när folk säger att de skulle fortsätta jobba om de vann typ 140 miljoner. Det är ju sinnesjukt för fan! Total brist på kreativitet säger jag. Det känns så äckligt Svensson att bara säga, - Jo men jag tror att det blir tråkigt annars. HALLÅ? TRÅKIGT???? Man kan ju göra vad som helst! Om man har pengar och inte jobbar så betyder inte det att man blir ngn soffpotatis för det! känner man för att göra om sin trädgård är det bara att göra det, eller varför inte en jorden runt resa? Eller kanske möblera om hela huset? Eller åka ner och hjälpa folk att bygga brunnar med bra vatten i Afrika? Eller starta en radiostation...

Man kan ju göra vad som helst! Så snälla var kreativa! Tänk stort, och säg inte att ni skulle få tråkigt utan era jobb som kassörskor, lärare eller frisörer...

Nu ska jag plugga för jag har inte vunnit 140 miljoner än...

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0