Dina medmänniskor

Idag har en intressant tanke dykt upp i mitt huvud. Det gäller hur vi behandlar våra medmänniskor. Inte det här traditionella med att man inte ska mörda och sådant, nej nu snackar vi attityd.
Jag tycker att man har ett ansvar för hur man uppträder, visst okej livet kan vara åt helvete. Men för fan snacka med mig eller någon om det då. Dina medmänniskor har fan inte som jobb att gissa vad du har för problem. Så snälla prata om det, så att man iaf vet vad det är. Då är det lättare att ta som kompis.
Och om man inte pallar det, så försök att se det positiva, för stämningen dras ner så sjukt mkt av en ledsen människa. Vill man ingenting kan man lika gärna vara hemma. Visst man ska inte smila upp sig om man mår skit. Men att överdriva sin sinnesstämning hjälper inte heller direkt.
Så fan ta ditt ansvar både gentemot dig själv och andra. Dina medmänniskor bryr sig så gör det du med.
Och ja jag heter Karin i andra namn.. hahahaha
well,well
That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0