En grå morgon och en trött dag

Imorse när jag vaknade regnade det. Och var mörk. Och var kallt utanför täcket! Jag vet inte vad jag gjort för ont, så bestämde mig för att fundera över det och snooza en liten stund. Men vid 05.50 var det dags, jag klev upp. Åkte till träningen, uppehåll från regnet faktiskt!

Samma sak när jag cyklade till frukosten från träningen. Jag cyklade ensam, Mallan åkte tidigare.. Grrr!! Men iaf, när jag kommer där i tystnaden på cykelbanan genom skogen, får jag syn på något ungefär 40 meter längre fram. Vad är det där tänkte jag? Ohh det är nog en sån där stor hund som springer sådär snabbt? Men var är isåfall ägaren? Onej, jag vill inte ha den efter mig! Kommer då lite närmare och börjar istället tänka: Är det verkligen en hund? Den är stor, och brun? Nej det är nog ett rådjur? Ja det är det! Vad gör jag nu?!

Jag gjorde ingenting, fortsatte bara cykla och rådjuret gjorde heller ingenting. Men när jag var sådär 20 meter bort, hoppade den lamt iväg med sin kompis.  Detta mina vänner var ungefär det mest spännande som hänt idag!

Trött, trött, trött! Gjorde en muntlig presention på svenskan, annars har det inte hänt ngt vettigt typ. Kul i matsalen med Ninni dock;)

Ska snart iväg och träna. Ikväll blir det att plugga lite och äta upp chipsen till ett One Tree Hill avsnitt.

Well,well

That`s all I have to say about that


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0