En kanon-tisdag!

Tisdagen var suverän! Stockholm Open var det som gällde! Gick upp klockan fem, och cyklade till tk 77 kvart i sex. Några timmar på buss väntade, många var trötta men inte jag o mallan;) Vi snackade, fikade och pluggade. Läste på en hel del om jesus, så hoppas att han ska visa mig sin kärlek och ge mig ett mvg på provet imorn;) Jag hoppas dock inte för mycket..

Framme i stockholm ca elva, åt lunch med TG o så tillbaka till hallen där jag o mallan började med uppgiften för dagen: En matchanalys m.m. av en spelare. Gick rätt okej tror jag:)

Hann se ganska mycket matcher och bara njuta av att vara ifrån allt ett tag..

Mycket skratt och rastlöshet, sov ingenting på hemvägen heller. Tränade dock lite på att vara tyst XD..

Jaja hemma vid två ca, så dygnade nästan.. (poäng i typ wow-dagboken eller ngt, haha)

Men nu är jag trött, ska träna snart o måste verkligen plugga har två idrottsteori-hemtentor att göra, o så det där jesus-provet med...

Hörs kanske ikväll...

Glad att jag har er TG-brudar, systrar o andra.. ni är bäst... (L)

well,well

That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0