Fika med prima ballerina

Gårdagen var bra, vi hade fredagsmys med Elena, men vi slapp massakera insekter. Istället hade vi klipp och klistra lektion där vi också artbestämde växter. Helt okej faktiskt. Speciellt att klistra upp växterna på planschen;)(Kände mig lite som syrran säkert gör uppe i Umeå, haha)

Kvällen var asgo med kladdkaka, kyckling med curry och idol. Katta o Mallan sov här, och det blev flummigt igår med. När vi skulle sova ville jag o Mallan hellre citera Koops( typ Sveriges roligaste film genom tiderna).

Och idag har vi hjälpt till tre timmar med tennislekis. Trodde det skulle vara värre, herregud ungar är inte direkt min favoritgrej. Men det gick rätt bra faktiskt. Det gjorde serien också vi vann med 3-1! Mötte Partille. Jag spelade andra singel i B-hallen,och vann den i supertiebreak. Frida o Mallan vann också sina singlar. Tyvärr förlorade Katta o Mallan dubbeln, men det gjorde ju ingenting egentligen;)

Det bästa med serien är nästan fikat om man frågar mig och Frida. Det är så himla gott att sätta sig o käka frallor och mackor med ost, skinka och gurka när man spelat klart. Lite saft på det med så blir det perfekt. Men det allra bästa med fikat är ballerina-kexen. Asså det är en gåva från gudarna! Dessa små kex med nogat är något jag skulle kunna äta hur mycket som helst av. Därför fikade jag o Frida lite längre idag:)

Nu har jag iaf kommit hem från tennishallen, funderar på att sova en stund blir nog en sen kväll med Sandra idag, hon skulle ju köra massa folk...

Imorn bär det av mot Jönköping! Jippie gud vad jag ska shoppa då! B.l.a en konservöppnare;)

well,well

That`s all I have to say about that


Kommentarer
Postat av: Siri

Siri klistrar INTE upp växter på någon larvig plansch! Å nej, inte Siri, inte. Siri utreder ju mordfall. Och gör andra viktiga saker.



Trams. xD

2009-10-11 @ 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0