Flummigt...

Tjena vilken skrattfest! Träningen idag gick ungefär lika dåligt som de andra den här veckan.

Men efter blev det kul, vi skulle ha fys.. Det är jobbigt, jättejobbigt. Så vi brottades lite istället jag katta o mallan...
Jag är sjukt kittlig... speciellt på knäna, mina motståndare i matchen utnyttjade detta och jag hade ingen chans..;)Så skrattade ofrivilligt mig igenom fysen;)

Ikväll har jag o Frida gjort varma mackor, oboy och ätit marabo-choklad... Vet inte om det är sockerkicken som gjort oss så flummiga eller om det är utsikten över den vackra berlin-muren:D Iaf så har vi skrattat så sjukt mkt..
Speciellt åt mina dåliga ordspråk som bara ploppat ut, ex är Så sant som det är sagt, och man måste pröva sig fram för att lyckas. (jag säger -detta är ett ordspråk jag precis kom på...) när jag räknade matte.

Men Fridas kommentar från igår tar ändå priset... Vi tittade på One Tree Hill och Peyton hade målat assnyggt som vanligt när Frida säger- Jag skulle också vilja kunna måla så att folk ser vad det är. ;) Haha klockrent.

Kvällen har iaf varit sjukt flummig. Imorn är det fredagsmys med Elena, tror vi ska massakera insekter??

Well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0