För trött för att finnas till...

Åh! Mina o mallans fikaplaner gick åt skogen, skulle ha fikat o kollat idol idag. Men istället hamnade vi på skolan som informatörer för idrottsgymnasiet. Rätt okej där dock, men så surt att bli av med en fikastund:(

Och nu är jag så trött att jag snart börjar lipa. Det blir aldrig som man tänkt sig är en sak jag kommit på den här veckan. Hinner aldrig med vad jag ska, fast att det inte är speciellt mkt. Får skärpa mig där asså.

Har ingen frukost till imorn, den här gången har jag mjölk men inga flingor, lite halvt ironiskt faktiskt. Men ska få en frukost på skolan efter träningen, det blir najs;)

Ska packa nu, åker hem till vimseby imorn. Ska på trav o vinna några miljoner på lördag tänkte jag.

För trött för att finnas till är ett gott uttryck, det ligger ungefär lika bra i munnen som det här:

Well,well cykelställ...

That´s all I have to say about that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0