Hemma i skogen igen!

Igår var det fredag, detta innebar hemresa! Genomled en lång dag i skolan, ända till halv fyra. Sen tog jag min svarta King och cyklade hem. Ner till tåget, o jag hade tur! När jag gick ner trodde jag att jag skulle behöva åka buss, men hannn precis med tåget- helgen startade bra! Tjoho! ;)

Mötte plutten i Nässjö, gött att få en flum-kompis att resa med. Vi kom hem o åt mammas köttfärspaj, gud vad gott det är att slippa pasta! En kväll med Idol i "väntans-tecken", syrran skulle ju komma hem! Elva ungefär öppnade hon dörren o lyckades skrämma livet ur mig på kuppen! Säkert planerat;)

Idag åkte jag o syrran in till stora staden, köpte nödvändiga grejer o Kvarteret Skatan säsong 3! Vad glad jag blev när jag fann en säsong som jag inte sett innan...(har faktiskt både ett o två, hihi) Det var trevligt iaf, att bara fika o lalla runt lite. Vi tog också en sväng upp till ridhuset, vilket är emot mina principer lite grann. Inte därför att jag inte gillar hästar utan för att det är så satans kallt! Lillhästen löshoppades, med hjälp av mamma o Plutten.

På eftermiddagen hade vi ett socialt experiment framför oss... Hela familjen hjälptes åt att ta upp vår brygga från sjön. Det gick riktigt bra faktiskt, alla höll sams, och jag fick bara ett blåmärke på lillfingret...

Så dagen är lyckad, nu ska jag kolla lite på sport...

That`s all I have to say about that...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0