Höstlov...

Nu är det lov, höstlov. Jag vet att typ alla vet det. Men vill ändå säga det en gång till:) för snart är det slut, det är nämligen onsdag idag. Och jag har inte uppdaterat mig på hela lovet, haha... Till mitt försvar ska sägas att jag trodde att datorn hemma var sönder( bara ett grenuttag dock) och att min är i Vetlanda.

Det ni har missat är följande: lugn helg, minns inte vad jag gjorde? Jo jag bakade en massa med plutten. Pappa var i Madrid så vi hade tjejhelg. Jag, plutten o mamma. Dåligt väder. Därför bakade vi som sagt, både bullar o sockerkaka:) Ja eller Sofie bakade o jag hjälpte till att blanda typ...

Början av veckan var lugn, snickarna har börjat lägga om vårat tak, därför börjar dessa rara arbetare knega halv sju ovanför mitt rum. De är inga tysta människor tro mig! knack, knack, drag, drag och kast är vad som hörs medan jag försöker sova... Men jag ser mig inte besegrad-nej, nej! Jag ligger av princip kvar o slummrar till nio..

Igår skulle mamma jobba i Göteborg. Jag o plutten följde med o shoppade. Mkt trevlig stad, med trevliga butiker, med trevliga människor, med trevlig dialekt. Ledde till just det: en mycket trevlig dag med mycket trevliga inköp! :D

Idag har jag degat hela förmiddagen o i eftermiddags var jag inne o spelade tennis med molle:) Jättekul! Följde med honom hem o satt o lyssnade på när han spelade bas. Han är kanon-bra! Vi tittade även på skitprogram på TV. Och så käkade vi pizza. Det var asnajs. Kändes som förr ungefär. Blev helt glad av det...

Nu har jag ont i huvet o ska kolla på sport med pappa.

Siri behöver de där bilderna! Vill fixa till bloggen o sådär! puss på dig! ;)

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, just det! Ikväll!

2009-10-29 @ 06:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0