I`m coming home again.

Tillbaka "hemhemma" nu. Fint med lagad mat! Lax, spenat och potatis:) o så lite dol på det, kanon!!

Har satt ihop mitt V75 system till imorn. Mamma och Plutten är oxå med på det. Hoppas att det går lika bra som sist:) (Nej jag tänker inte ge ut några speltips, så snål är jag.) Höhöhö (evil laugh).

Annars har det varit en lugn dag idag, med tåg och bussresa.

Ska börja med en ny grej här tänkte jag, dagens nostalgitripp. Där kommer jag skriva ner ett minne som jag tänkt på av ngn anledning under dagen. Dagens minne måste nog bli när jag o Emelie R var på gospelkonsert. Så roligt verkligen. Speciellt när prästen börjar prata om ett privat problem som är för privat för att prata om. Mkt märklig situation.

Imorgon blir det solvalla, gud va kul:)

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: Siri

Om du blir miljonär vill jag ha procent. Jag har ju stöttt dig, du vet... xD



Håller tummarna för er alla!

2009-10-02 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0