Inte miljonär idag heller...

Solvalla var det som gällde idag. Åkte hemifrån strax efter åtta och kom nyss hem. Efter en bilresa på ca 2 1/2 timme var vi framme! Vad stort det var! Ashäftigt. Kändes direkt på atmosfären att detta var en bana med klass. Vädret var oxå bra fram till V75 start.

När vi kollat runt, gjort färdigt vårat system och tävlat om biljetter till Sydafrika(som vi inte vann). Intog vi läktaren. Jag satte en plats i första loppet, Torbjörn Jansson med häst nr 8 Titicaca brick. De gick in på en tredje plats och fick igen pengarna dubbelt upp. (29kr).

Satte in dessa i nästa lopp på nr 5 och 7, men där gav det inget. Erik Adielsson körde nr 7 och galopperade bort sig i ledningen typ sex meter innan mål! Gissa om jag var arg!! Det är någonting som inte stämmer mellan mig och Erik, gillar kusken tkr att han kör bra. Men aldrig när jag spelar på honom. Vet inte vad problemet är? Kan hända att det är psykologiskt...

Iaf i lopp tre satte jag in en vinst!:) Hans Owe Sundberg körde häst nr 8 Pamona till seger. Yes!! Mitt adrenalin var uppe på max, och plutten blev rädd för mig när jag hoppade och skrek;) Haha man måste ha stämningen i sig för att vinna ju!!;) 70 kr vann jag för övrigt.

Efter detta var det dags för V75, det vi alla väntat på. Men det blev inte så kul för min del. Fyra rätt. Tänker försvara mig med att säga att det bara var favoriterna som gick in idag. Och sju rätt gav 3000 spänn. Sex rätt gav 30kr, och fem ingenting. Asdåligt.

Jaja får fortsätta jobba, Kingen en av mina spikar kom fyra, inte så kul det heller.

Men dagen har ändå varit rolig.

Well, well

That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0