Jag kommer alltid vara mittemellan...

Min helg var perfekt, vilket ni kanske kunde ana av mitt inlägg i lördags. Asgott att träffa familjen igen:) Iaf var helgen asbra tills i söndags när verkligheten stod som en jävla kronofogde och bankade på dörren. - Hallå där! Uppdatera dig om omvärlden sa han med barsk stämma. Och jag lydde, vilket jag kanske ångrar lite nu...

Nu undrar ni säkert varför? Men det är ingenting som är viktigt egentligen, de som vet, vet vad det gäller alla andra har varit lost;) Känner ett behov av att rentvå mitt namn iallafall. Och det är därför jag ska skriva några rader. 

Jag är mittemellan-syster. Och är van vid den rollen, att vara i mitten, sitta i mitten, gå i mitten, vara i mitten av bråk. Och det är okej, när det gäller mig och mina systrar. Men den här gången gör det inte det. Därför vill jag inte vara i mitten. Jag ville inte vara med i ert bråk, bad inte om det men antar att jag blev tvungen. Därför vill jag bara be om ursäkt om jag har gett er någonting att misstolka. Grejen är den att jag inte tänker välja mellan er. Jag bryr mig om er båda två lika mycket. Och om jag gjort er ledsna ber jag om ursäkt. Men tänker ändå inte umgås med er förrän ni bett varandra om ursäkt, och mig med. För jag blev besviken, det blev jag.

Jag gör nu därför en typisk mitt-emellan grej- jag låter bli att ta ställning. Och jag är nöjd med det...

Imorgon åker jag o TG till Stockholm Open, ska bli så kul att hänga med tennis- tjejerna lite:)

Hörs på onsdag..

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: Siri

Du låter som Bella i Twilight, du vet i tredje boken, mellan Jacob och Edward (och nu är jag defenitivt inte ett endaste dugg nördig).



Love ya, sister!

2009-10-19 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0