julmässa...

Idag var snickarna ondskefulla... värre än resten av veckan! Vid halv sju började de slänga ner tegel från taket. Och vid halv åtta började de dra ur spikar med kofot. Rakt över pluttens rum! Som förövrigt ligger precis brevid mitt...

Jag gav upp tjugo över åtta. Åt frukost och började hjälpa paranteserna att sätta in foton i deras album. Blev dock helt knäckt innan jag hann klart. Åren stämde inte alls med vad jag skrev kändes det som. Lagade mat istället.

Detta var ungefär vad som hände idag fram till klockan två. Fatta vad slö man är! Tragik!

Vid två kom morsan hem och så åkte jag, plutten o mamma på julmässa i Västervik. Dock inte jätte-mkt att ha. Mest massa likadana tomtar. Fick iaf med oss en hel del mat hem ;) Och lite mer julstämmning. Vi bestämde att vi ska testa att stöpa ljus i jul:)

Jaja, jag har iaf lyssnat på massa bra musik på lp idag:) Det är vettigt! Både Bernt Staf, Imperiet, Dire Straits o nu lyssnar jag på Blondie. Fast det är på Spotify, så det kanske inte räknas som vettigt? :S

well, well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer
Postat av: SOFIE!!!! (aka plutten)

Försök inte få några sympatier!;) Är det någon det är synd om är det jag! Det var min vägg och inte din som skallrade... Kommer du inte ihåg vem det var som fick ge upp vid 8?

2009-11-03 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0