loj...

Idag är det torsdag. Igår var det onsdag och imorn är det fredag. Lamt? Ja, men det är sån jag känner mig ikväll. Hade en ganska lam dag idag med, två lektioner, drama och religon. På religonen skrev vi prov. Det gick bra, kändes det som iaf. Gjorde det vanliga i eftrmiddags, tränade tennis, var kul men gick väl sådär.

Efter att ha varit och handlat med mandiz blev det färdig pasta- carbonara och en munk. Jag är såå slö... tillochmed här känns det av.

Det var tänkt att jag skulle plugga ikväll, men det har inte riktigt blivit så. Har istället suttit på facebook o msn.. och planterat om min blomma. En svärmorstunga som inte vill leva som jag har tänkt mig. Och inte blev omplantering bättre heller. Nej men om du dör får du skylla dig själv, jag har försökt! Det har jag faktiskt. Men snälla överlev!

Ahja, ska packa för ett höstlov nu...
Skiter i att plugga, var duktig igår. Kan göra klart det imorgon istället... BLÄ.

Vissa människor har en förmåga att alltid se igenom mig, inte bara på. Märkligt att allt liksom stannar till då. Ska det vara så? 

well,well

That`s all I have to say about that.

Kommentarer
Postat av: Siri

Lojeliloj loj!

Update, please!

2009-10-26 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0