Nya upptäckter

Idag hade jag ingen morgonträning och fick därför sovmorgon till sju. Behövde det kände jag... Glider ner till skolan och har radio i tre timmar, eller en halvtimme aktivt. Sedan är vi klara och gör ingenting vettigt...

Lunchen idag var rätt god, fisk o potatis. Men detta tyckte inte vissa, som valde att tjata om hur hård potatisen var. Det uppstår en diskution, och jag säger att personen tjatar sönder grejen som en sportjornalist. Varpå ordspråket- Potatis är inte sport, det är näring uppstår. :) Kul faktiskt..

Annars fortsatte dagen lunkande framåt. Tränade i Tk 77 i eftermiddags. Där gör jag två stycken upptäckter eller livsåskådningar om man så vill. Ska återge dessa:

Nr1: Jag förstod varför en stor del av det kvinnliga släktet på jorden knaprar p-piller. Om jag varit tveksam innan så vet jag helt klart varför nu! Hur kommer detta sig då? Jo när jag och Katta spelar, står det en unge på sisådär sex år på läktaren. Vi hade serv och retur träning idag. Och varje gång jag ska serva, eller när Katta slår en retur börjar han/hon/det att göra knäppljud med sin mun. I hallen ekar det asmkt, så varje gång jag jag slängt upp bollen och ska slå till hörs det där ljudet över hela hallen. Lätt att koncentrera sig? Svar nej! Och självklart säger mamman ingenting, trots vissa arga blickar från tjejerna på banan... Ungar är inte goda!!

nr2: Jag förstod idag hur det kommer sig att vissa människor kan bli sugna på att sabotera för sina medmänniskor.

När människor lägger pikar och kommentarer till mig, som är äckligt inlindade får jag panik. Det värsta är att det inte går att ställa personerna mot väggen, för då säger de bara att man har misstolkat deras skämt... Blir tokig på fega människor! Speciellt när de inte bryr sig om att "skämten" inte uppskattas... Då skulle jag seriöst kunna misshandla dem, eller låt oss säga deras bilar, eller datorer eller bara vad som helst som är deras!! Blir ibland rädd att jag ska låta min kriminella sida ta över... Men var lugna, de har inte knäckt mig än! Och när de gör det ska jag hämnas smart, ska fundera ut en plan, HÖHÖHÖ (evil laugh)

well, well

That`s all I have to say about that, saknar mina systrar ngt grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0