What a day for a daydream...

Okej, den här dagen är slapp, och då menar jag riktigt slapp! Inga lektioner(vilket jag aldrig har på onsdagar.) Och idag hade vi inte morgonträning heller. Tennisen på förmiddagen blev inställd, istället blev det ett bra gympass.(Y) Och i eftermiddag ska jag träna en timme och sen va tränare i en. Det är allt jag har att göra idag.

Visst hade det varit såå skönt om det bara var vad man skulle göra? Nu är det istället så att jag har matte, idrottsteori och ett körkort som jag borde ta tag i! Men då kommer Astrids djävul på vänster-axeln fram och viskar i örat- Gör det imorgon istället... Och jag är en dålig människa, riktigt dålig som väljer att lyssna.

Men vi har alltid fått lära oss att vi har fått två öron för att vi ska lyssna mer,och det är därför jag nu sitter o lyssnar på Di Leva istället för att plugga:) Han säger förresten att stress är någonting ont, och att man borde meditera mer. Om han har rätt är det bra för mig att sitta och drömma ett tag till.

Hihi vad gnälligt, det är ju bara att ta tag i det och göra vad man ska... Imorgon typ.

Well,well

That`s all I have to say about that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0