ehm ja det går ju bra..

Okej, jag har körtelfeber. Kul?! Nej inte så vidare värst... Var hos läkaren idag igen och tog nya tester. Kan tydligen vara något förhöjt värde på levern som gör att jag kliar sönder min hud. Tror seriöst på skabb utan något eksem;) asså har aldrig varit med om något liknande.. Syns ingenting men det kliar hur mycket som helst! Så lämnade två nya rör blod idag, och mitt högra armveck ser numera ut som en pundares.

Jaha får svar på om det är något skit imorn eftermiddag.

Saknar mina vänner något grymt, men är så trött så hade nog inte orkat ändå;)

Pluggat lite natur idag med, ska fortsätta med det tänkte jag. Fast det är inte så kul det heller...

annars är det inget nytt under himlen...

puss på er,
har aldrig varit så sugen på att gå ut och dansa, men det får väl vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0