.......................

Jag är stressad. Så stressad att jag vaknade fem inatt och knappt kunde somna om pga av ångesten som kröp in under skinnet. Det enda som hindrade mig från att gå upp och typ panik-jobba med något var att fantomen sov här.Somnade väl om igen för klockan ringde vid sju och då var jag dödligt trött.
Helgen var kanon:D Gött att hänga med mallan i fredags. Lagade tacos som räckte till kvällsmat, lunch och frukost. Vi tog igen vad vi missat o mallan sov över:D
Lördags eftermiddag spenderades med Sandra och Viccan. Kul som vanligt. Kvällen bjöd på varma mackor, film och tur till Sävsjö. Dock var ABBA några som förföljde oss hela kvällen. Sandra sov över, det var nice.. sover alltid bra med henne:D
Idag är det måndag.. jag måste plugga projektarbete hela kvällen, men är så jävla oinspirerad! Har naturprov på fredag och borde jobba med religion oxå... AHHHHHH
Tors bjuder på sväng till vimmerby förresten, ska ta nya leverprov..
well,well
that`s all I have to say about that.. jag vill inte plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0