flummiga brudar på g!

Igår följde Sandra o fantomen med mig hem, lite pluggande till sju.. Sedan åkte Sandra. O vi andra två handlade lite:) Fantomen gjorde ju varma mackor till mig! Gott blev det..
Han skulle ha dragit hem, för han vill inte bli smittad.. Men sen lät det mer.. "hur ont kan halsfluss göra?" haha vi som hade varit duktiga i två dar o hållt oss ifrån varann;)
Idag bar det av till Sävsjö.. Jag, Sandra o Viccan hade en eftermiddag på Sandras balkong. Riktigt trevligt var det<3 Och när man suttit i solen ett tag blir man glad o trött. Vilket resulterar i megaflummighet!! Hahaha faan vad jag skratta! Vi åkeer nu!! :D
Vägen hem blev kul den med, kändes lite sorgligt att lämna viccan när vi skrattat oss igenom ica helges. Men imorn träffar jag ju tjejerna igen<3
jaha ikväll blir det plugg, men nu ska jag nog ta igen lite sömn som jag missat.
well,well
that`s all I have to say about that.. min hals gör lite ont o jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0