för att alla saker jag borde göra är för jobbiga.

Ja allt känns jobbigt just nu! Borde göra projektarbete,svenska x2, matte och naturkunskap. Men det är jobbigt! Och så har jag ett rum att städa på det med...

Men jag är sjuk och har ingen lust. Imorn ska mamma och jag till läkaren igen, hoppas att han kan bota mig då^^

Annars har jag kommit på att jag måste klippa och färga mitt hår, det kittlar mig på halsen.

Idag blir det nog blåbärspaj till lunch.

Och ja, detta var ett förbannat lamt inlägg, men är förbannat loj just nu.

Sandra tänker på dig!! Ta hand om dig min bästa, när jag kommer tebax åker vi o shoppar<3

såg juno igår, och måste säga att en av filmvärldens bästa kommentarer någonsin är: Can we make out now?

well,well

That`s all I have to say about that...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0