For every step forward....

Jag är trött, jättetrött. Försöker att dölja det, ska snart koppla på hyperaktiviteten. Då klarar jag nog av det.
Hade möte imorse, var skitnervös men det gick bra. Ingen ilska alls.. märkligt. Har nästan vant mig vid det...
Ska nog på musikalgenrep med plutten ikväll, det ryktas att våra vänner ska spela nämligen.
Annars då? jodå helt knäckt över skolan. Känns tungt i och med att jag brukar sköta mig helt okej. Men ska det gå åt helvete ska det väl gå åt helvete rejält???? Ringde syrran igår och fick helt plötsligt lust att gråta lite, gör ju sällan det men hon var såå snäll! Det gjorde att jag blev känsligare tror jag.. Men lugna, tårarna höll sig borta;)
jaha the sounds räddar nog den här dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0