hahaha

Idag bär det av till Vetlanda:) Får skjuts av moder jord, för jag är sjuk o då behöver man inte åka tåg:) Ska bli trevligt med en bilutflykt...

Annars har helgen varit fin, trevlig kväll igår med familjen, käkade kalkon o ris o sen tittade vi på Hair allesammans( ja förutom norrlands-syster dådå;) )

Imorse var jag o pappa ute o vandrade i skogen, riktigt mysigt var det att bara knata omkring. Lyssnade på fågelsång o kollade läget lite överallt på markerna:)

Nu snodde soffe-boffe duschen! Damn you woman! Hade inte ens ngn chans får ju inte springa med sjukdomarna.. Hon skrattade elakt inifrån badrummet i typ 2 minuter..

Jaja, karma sa jag bara o satte mig här.

 Har sökt högskola.. bland annat i piteå, så syrran du kanske inte blir värst till hösten.. hahaha

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0